.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديركل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:
نامگذاري 8‌هزار كلاس درس با نام شهيدان هسته ای
مديركل آموزش و پرورش مازندران گفت: نامگذاري 8‌هزار كلاس درس با نام شهيدان علي‌محمدي و شهرياري از برنامه‌هاي شاخص دهه فجر در آموزش و پرورش مازندران است.
نامگذاري 8‌هزار كلاس درس با نام شهيدان هسته ای

مديركل آموزش و پرورش مازندران گفت: نامگذاري 8‌هزار كلاس درس با نام شهيدان علي‌محمدي و شهرياري از برنامه‌هاي شاخص دهه فجر در آموزش و پرورش مازندران است.

محمدعلي اميري در جمع خبرنگاران در مورد برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر در مازندران گفت: حدود 20 برنامه در مراكز آموزشي مازندران براي دهه فجر در استان مازندران برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه اين برنامه‌ها شامل نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدرسه‌هاي مازندران است، افزود: اين برنامه‌ها به شكل نمادين در مدرسه دختران نرگس ساري با حضور مسئولان استاني برگزار مي‌شود.

اميري با اشاره به اينكه نشست‌هاي ويژه قرآني با عنوان قرآن، كتاب و انقلاب و نشست با فرهنگيان از ديگر برنامه‌هاي آموزش و پرورش مازندران در سالگرد سي و دومين سال پيروزي انقلاب است، اظهار داشت: نامگذاري 8 هزار كلاس درس با نام شهيدان علي‌محمدي و شهرياري از برنامه‌هاي شاخص در اين بخش است.

وي ديدار با خانواده‌هاي شهداي فرهنگي، دانش‌آموزي، حفظ ترجمه آيت‌الكرسي، برگزاري جشنواره بزرگ نخبگان علمي و فرهنگي آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه بادله و افتتاح 22 پروژه آموزشي را از ديگر برنامه‌هاي آموزش و پرورش مازندران دانست و تصريح كرد: با بهره‌بردراي از 22 پروژه آموزشي، 105 كلاس درس به آموزش و پرورش مازندران اضافه مي‌شود.

مديركل آموزش و پرورش مازندران قرائت سرود جمهوري اسلامي ايران را با حضور يك هزار و 375 دانش‌آموز به صورت نمادين و در قالب برنامه نغمه‌هاي عشق را از ديگر برنامه‌هاي آموزش و پرورش مازندران در دهه فجر برشمرد.

وي با اشاره به اعزام 8 هزار دانش‌آموز مازندراني براي درس آمادگي دفاعي به مناطق عملياتي جنوب كشور تصريح كرد: رويكرد آموزش و پرورش به مسائل تربيتي است كه اين اعزام نيز به منظور رويكرد تربيتي انجام مي‌شود.

اميري در پاسخ به سئوالي در مورد تقويت فوق برنامه‌ها در مدارس گفت: چيزي به نام فوق برنامه نداريم چون براساس طرح تحول آموزش و پرورش بايد تربيت مقدم بر تحصيل باشد و مدرسه كانون فرهنگي محله است و در اين بخش بايد اثرگذاري فرهنگي خود را ايفا كند.

وي ادامه داد: به دنبال احياي طرح تربيتي در مدرسه‌ها هستيم كه در اين بخش مدرسه، مدير و معلمي موفق است كه هم در شرايط آموزشي و تربيتي شرايط يكساني را ارائه دهد.

وي در مورد تغييرات مديريتي در آموزش و پرورش با آمدن وي گفت: با نمايندگان مجلس تعامل مثبت و سازنده دارم و در بخش تغييرات نيز با اين مقوله كه عنوان مي‌شود وارد نشده‌ام و قرار هم نيست با اين رويكرد وارد شوم چون اعتقاد دارم مدير ارشد بايد نقش حمايتي خود را ايفا كند و فعلا برنامه تغيير مديران آموزش و پرورش استان را ندارم چون هر تغييري بايد براساس شناخت باشد.

اميري گفت: فعلا در بحث تغييرات مديران وارد گود نمي‌شوم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 بهمن 1389
آموزش و پرورش متأسفانه در طول سالیان اخیر به نهادی صرفاً سیاسی مبدل شده است و سخنان آقای مدیر هم سخنی به گزاف است.
آقای امیری این شما نیستی که تصمیم می گیری دیگران هستند که با امضا و احکام جنابعالی نیروهای مورد دلخواه خود را جابجا می کنند تا منافع و مطامع مادی و دنیوی خویش را فراهم نمایند. اگر این گونه که شما می فرمایید بود الآن خود شما نیز بر میز مدیرکلی آموزش و پرورش مازندران تکیه نمی زدی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.